Continua atacurile la adresa Innei! “A cantat prima piesa prost, iar a treia, mizerabil! In permanenta are probleme cu cantatul live” Vezi cine spune asta

Concertul Innei de duminica seara, de la Brasov, a creat mare zarva. Solista a fost luata la puricat de vedete care sustin ca ar fi falsat si ar fi stricat intreaga ceremonie. Compozitorul Horia Moculescu nu e deloc mirat, caci, spune el, Inna obisnuieste sa falseze.



CLICK AICI SA O ASCULTI PE INNA->http://adfoc.us/12461919303690->



Inna a cantat la deschiderea Festivalului Olimpic al Tineretului European, eveniment care a inceput, duminica seara, la Brasov. Ceremonia are loc pe arena Liceului cu Program Sportiv "Ion Ţiriac".

Horia Moculescu sustine ca nu e prima data cand Inna falseazaInna a sustinut un concert live pe scena, insa in loc sa fie aplaudata, ea a fost huiduita. Compozitorul Horia Moculescu a auzit si el prestatia solistei si nu a ramas deloc surprins. “M-am interesat la colegii de la TVR si am aflat ca totul a fost live. Prima piesa pe care a cantat-o, a cantat-o prost, a doua a cantat-o foarte bine, iar a treia… mizerabil. Din punctul meu de vedere sunt multe pasaje pe care le-a falsat, dar, din cate am observat, au fost si chitarele dezacordate din cauza temperaturii de afara. A avut momente in care s-a si redresat. Eu nu sunt fan Inna. Ea intotdeauna are probleme cu intonatia. Din cate am vazut, lumea a fost nemultumita de prestatia ei. La ea sunt probleme permanente cu cantatul live”, a declarat Horia .
"Ar trebui sa inchidem televizoarele fratilor. .. deschiderea este din alt film cred ca pe astia de la TVR degeaba i-am trimis pe banii nostri la Jocuri Olimpice ... tocmai o aud pe Inna cum falseaza....in viata mea nu am asistat la o asemenea batjocura adusa olimpismului ...ma dor urechile pe bune ..va scriu si fata asta de la TV vrea a se numi cantareata", a scris Monica Iagar pe Facebook.
Monica Iagar s-a declarat si ea nemultumita"Opriti-o pe Inna din cantat, va rog din suflet", a mai scris Monica pe reteaua de socializare.


{ 0 comentarii... Skip ke Kotak Komentar }

Tambahkan Komentar Anda

 

Blogger news

Blogroll

About

Vizioneaza si uimeste-te! © 2012 | Template By Jasriman Sukri